Un nou Proiect marca HIDROPLASTO- Demaram lucrarile la soseaua de centura a Sucevei.

Voi sustine dezvoltarea infrastructurii in Romania si ma voi implica impreuna cu colegii mei in proiecte similare celui prezentat mai jos.
Imi doresc sa contribui la finalizarea lucrarilor in timpul previzionat. Sper sa ajung ziua in care raportul pret – calitate si solutia tehnica aleasa vor fi cele ce vor face diferenta intre participantii la o licitatie. Pretul cel mai scazut nu garanteaza realizarea unui produs de calitate.“ – Catalin Silageanu, patron Hidroplasto.

Firma Autethnorom Scheia este lider al asocierii care rea­lizează lucrările iar din asociere mai fac parte societățile Operational Autoleasing Şcheia, OPR Asfalt Timișoara, Obras Publicas Y Regadios din Spania, Florconstruct Suceava și Calcarul Pojorîta..

In calitate de lider al asocierii , Autotehnorom a subcontractat lucrarile privind instalarea rosturilor de dilatatie la poduri si viaducte catre compania botosaneana HIDROPLASTO .

In domeniul infrastructurii, Hidroplasto este unul dintre cei mai importanti furnizori si montatori de dispozitive pentru tratarea rosturilor de dilatatie, precum si a aparatelor de reazem din neopren pentru poduri.
Rosturile de dilatatie HIDROPLASTO sunt adecvate pentru translatii longitudinale de 50 pana la 330 mm la poduri, drumuri si alte constructii.
Aceste rosturi de dilatatie sunt instalate intre suprafata de rulare a podului si drum, si au rolul de a absorbi miscarile ce apar ca urmare a diferentelor de temperatura, deformarii si contractiei structurii si sarcinilor din trafic. In cazuri speciale, acestea trebuie sa absoarba deplasarile transversale si rotatiile in jurul celor trei axe spatiale. Eventual, inclusiv gradientele longitudinale trebuie avute in vedere. Aceste rosturi de dilatatie au proprietati de impermeabilizare datorita drenurilor si barierei de vapori.

Firma “Autotehnorom” derulează lucrări pentru finalizarea șoselei de centură a municipiului Suceava. Este vorba despre 7 kilometri care au mai rămas de executat, pe porțiunea Șcheia – Moara. Contractul a fost semnat la o valoare de aproape 16 milioane de euro.

Lucrările la șoseaua de centură au început în urmă cu 11 ani și au fost întrerupte de mai multe ori din cauza întârzierii plăților, intrării în faliment a constructorului, bâlbâielilor legislative și organizării unei noi licitații. Din cei 12 kilometri ai șoselei se circulă, din 2015, doar pe porțiunea Pătrăuți – Șcheia, în lungime de 5 kilometri. Până acum, investițiile s-au ridicat la valoarea de 90 de milioane de euro.