Daca e sa castige la ceva, USR castiga la frumusete. Pentru a fi eleganti si placuti in ziua alegerilor USR-istii din Botosani s-au rasfatat prin saloanele de infrutesare si nu au facut-o deloc cu discretie.

In loc sa convinga alegatorii si sa brazdeze judetul in lung si in lat membrii USR au avut cu totul alte preocupari. Rezultatul se stie, locul 4 pe Botosani, adica infrangere fara drept de apel. Strategia aleasa, campanie electorala prin saloane de infrumutesare nu a avut efect. Pentru alegerile locale, in acelasi stil, conducerea USR Botosani a decis aplicarea urmatoarelor strategii:

  1. Stabilirea sediului de campanie intr-un pub (crasma), cu multe selfiuri si mesaje de incurajare. Dupa fiecare bere inca un mesaj pe facebook. Agresivitate crescanda, in vino veritas
  2. Intalniri cu alegatorii la mall la shopping, la fel poze si toate cele, neaparat etichetata locatia.
  3. Cate un selfie de lider in timp ce se urmareste serialul preferat pe Netflix, neparat descriere si mesaj de incurajare la vot
  4. Sauna de la Cornisa si piscina interioara pot fi cadre bune pentru un mesaj de campanie, asa ca neaparat vor fi folosite in contextul in care se apeleaza la sloganul „ei muncesc, noi le aratam cum e cu relaxarea”.

La alegerile locale, pentru a fi sexy in Poiana lui Iocan, tot membri USR vor merge incolonati dupa caz, fie la frizerie fie la coafor, neparat in ziua alegerilor. Astfel impactul va fi devastator, fiind bine stiut faptul ca lumea voteaza numai pe cei care-si  ingrijesc bine imaginea prin saloane. Si se mai si mandresc cu asta.