Spirit civic fara precedent in Botosani la un grup de tineri!

Asociatia GRUP CIVIC Botosani a reusit sa aduca din nou in judetul Botosani ceea ce trebuiau sa aduca persoanele publice, imbogatitii pe banii statului si partidele politice: compasiunea si notiunea de intrajutorare a semenilor. Un grup de voluntari ai acestei asociatii conduse de Daniel Caslaru s-a organizat si pe toata perioada cat oamenii se afla in carantina sau autoizolare, ei vor incerca sa ii ajute facandu-le cumpararurile. Voluntarii de la Grup Civic Botosani au stabilit si pulicat pe retelele de socializare un regulament de lucru, astfel incat orice botosanean in varsta sau aflat la izolare, poate beneficia de serviciile lor.

Grup Civic livreaza cumparaturi la domiciliu in intreg judetul Botosani. Iata comunicatul lor integral:

Dacă în această perioadă aveti nevoie de ajutor, livram bătrânilor si persoanelor vulnerabile, in mod voluntar, produsele si medicamentele de care au nevoie! 

Serviciu disponibil începând cu data de 16.03.2020 ora 8:00

Majoritatea persoanelor pentru care am inițiat aceasta mișcare nu au cont pe rețelele de socializare. Dacă sunteți in țara sau in străinătate și aveți părinți sau bunici care au nevoie de ajutor va rugam sa le comunicați un număr de telefon din cele de mai jos.

Dacă ai nevoie de anumite cumpărături contacteaza-ne la unul din numerele:
0757369356
0787413769
0754010583
Va rugam sa apelați doar dacă într-adevăr aveti nevoie de ajutor.
Pentru Dorohoi puteți apela la :
+40762225673
+40757139794
Pentru ORĂȘENI DEAL puteți apela:
0787316220
Serviciul este disponibil in judetul Botosani.
Rugămintea mea este ca dumneavoastră sa distribuiți în speranța că va dori cineva ajutor. Dacă sunt asistenți medicali care nu au un loc de munca și vor sa se alăture echipei noastre vor fi primit cu bratele deschise. Asociatia GRUP CIVIC Botosani decontează motorina tuturor celor care vor fi voluntarii în săptămânile care urmează.

Procedura de organizare si desfășurare a livrărilor!

Toate livrarile făcute sunt gratuite. Beneficiarii plătesc doar costul produselor si noi avem grija sa luam produsele cele mai rezonabile la pret.

La realizarea comenzii telefonice se oferă mai multe variante beneficiarului

 Noi transmitem costul produselor si il sunam cu 10 minute inainte de a ajunge la usa. Voluntarul (purtand manusi si masca) cand ajunge suna la usa lasa coletul, beneficiarul fiind in prealabil instruit sa astepte 2-3 minute inainte sa preia coletul după care voluntarul preia banii pe care îi sigileaza intr-o punga .

 Pentru mai multă încredere, exista si posibilitatea ca noi lăsăm coletul la usa, după câteva minute beneficiarul sa preia coletul si sa verifice produsele, după care sa lase plata la usa.

 Este indicat ca banii sa fie introduși intr-o punga închisă ermetic pentru a reduce riscul de contaminare.

In funcție de situație adaptam metodele de mai sus. Nu sunt perfecte, dar suntem deschiși la opțiuni și îmbunătățiri pe parcurs.

de |2020-03-17T08:05:47+02:0017 martie 2020|TOP NEWS|

Leave A Comment