Casa județeană de Pensii Botoșani și-a suspendat activitatea cu publicul. În acest scop, instituția a emis următorul anunț:

Pentru a proteja starea de sănătate a beneficiarilor noștri și pentru a preveni răspândirea noului Coronavirus, am schimbat procedura de depunere a cererii și a documentației prevăzute de lege pentru achitarea ajutoarelor de deces.

Astfel, cererea-tip și documentele necesare se vor depune doar prin poștă sau prin e-mail, cu indicarea unui număr de telefon de contact.

În acest scop, casele teritoriale de pensii au afișate pe pagina proprie de internet modelul de cerere, lista documentelor necesare și datele de contact la care poate fi transmisă documentația.

Click AICI pentru a intra pe pagina oficiala a Casei Județene de Pensii Botoșani. 

❗️Nu se mai solicită documentele originale❗️

În funcție de opțiunea solicitantului, plata ajutoarelor de deces se va face:
 prin mandat poştal – la domiciliul solicitantului;
 în cont bancar – situație în care cererea va fi însoțită de un extras de cont al solicitantului.