Comunicat de presa Catalin Silegeanu: „În timp ce unii muncesc,  alții doar se prefac! Ca doar nu o fac pe banii lor, ci pe banii botoșănenilor !”

Faptul ca avem nenumărate avarii la rețeaua publică de apă în Botoșani,  o stim cu totii, dar să fie asa nepăsare din partea reprezentanților S.C. Nova Apaserv S.A. nu mi-am putut imagina.
Deci, pentru ei nu exista sau nu contează disconfortul creat botoșănenilor din cauza activitatii sau mai bine zis,  a inactivitatii lor de pe teren, unde sunt pierderi de apă, care ajung sa formeze cratere în carosabil, împiedicand pe unii, ca mine, de exemplu,  sa muncească cu adevărat.
Mai exact, în zona industriala, lângă Castillio este o avarie, de câteva zile bune, și nimeni nu a luat nicio măsură pentru a o remedia și pentru a reduce  astfel pierderea de apă, care după părerea mea, este o cantitate considerabila.
Dar, fiind și perioada sărbătorilor  de iarna e clar ca oameni pe teren nu prea mai vedem de la operatorul de apă,  ceea ce mi se pare total greșit. În cursul zilei de luni, un utilaj de la S.C. Urban Serv a ramas blocat în jur de 5 ore în craterele provocate de acestă avarie de la conducta de apă, iar camioanele care trebuiau sa încarce marfă de la mine la firma nu au putut înainta din cauza acestui blocaj.
Totuși, am rămas profund impresionat că acest mic „experiment” efectuat cu mașina personală, criticată de anumiți internauți, în postarea mea de pe rețelele de socializare, s-a dovedit a fi într-un final o problemă destul de apăsătoare pentru una din societățile din subordinea Primăriei Municipiului Botoșani și Consiliului Local Botoșani, respectiv Urban Serv.
Vă mărturisesc că în urma semnalului de alarmă pe care l-am transmis pe pagina mea de Facebook, referitor la această situație, am fost onorat să constat cu ochii mei că au apărut și autoritățile, de la directorul general al SC. Nova Apaserv S.A. până la primarul municipiului Botoșani, Cosmin Andrei, care  întamplator sau nu, se afla pe teren.
Cert este că în urma discuțiilor cu cei prezenți la fața locului și prin  faptul că am pus umărul cu angajații mei la scoaterea din groapa plină cu apă, a mașinii ce aparține societății Urban Serv, mi s-a garantat că problema va fi soluționată cel târziu până pe 30.12.2021.  Sper că se vor ține de cuvânt și se va putea circula și pe acea strada, care până la remedierea acelei avarii va rămâne închisă.
Țin să precizez că întotdeauna voi prezenta public orice problemă pe care o întâmpin, vizavi de defectuoasa gestionare a activității a anumitor instituții sau societăți comerciale cu capital de stat din județul Botoșani, indiferent de  cât de mult voi fi criticat sau apreciat de botoșaneni. Dar, așa sunt eu… nu pot fi indiferent la ceea ce se întâmplă în jurul meu, și  mai ales atunci când munca mea este afectată în mod direct!
Consider că, în aceste timpuri, în care unii muncim dar suntem tinuti în loc de incompetenta sau nepăsarea unora,  este  bătaie de joc !

Dacă noi, botoșănenii, plătim pentru serviciile prestate de SC Nova Apaserv SA , asa avem pretenția ca si aceasta societate sa ofere servicii de calitate abonaților săi.  Sa nu mai avem atatea avarii și disfuncționalități la reteaua publică de apă și canalizare. Cel puțin asa ar fi normal, într-o tara europeana și intr-un judet civilizat.

 

de |2021-12-28T06:41:44+02:0028 decembrie 2021|TOP NEWS|

Leave A Comment